Klimmen met de RSAC

Vaste klimavonden

Maandag    19:45 @Klimmuur Rotterdam

Donderdag 19:30 @Beest boulders Rotterdam

Klimmen bij de Klimmuur Rotterdam:

Onze vaste klimlocatie is de klimmuur Rotterdam. De vaste klimavond van de RSAC is maandagavond 20.00. Super leuk als je met ons mee wil klimmen! Om te mogen klimmen bij de klimmuur is een toprope cursus noodzakelijk, deze is te volgen bij de klimmuur. Als je deze toprope cursus hebt gevolgd en met ons mee wil klimmen, neem dan even contact op via secretaris@rsac.alpenclub.nl! Nog geen cursus gevolgd? Sluit dan aan bij onze wekelijkse bouldersessie bij Beest boulders, op donderdag 20.00!

Toprope cursus

RSAC leden kunnen voor 50% korting een toprope cursus bij de klimmuur volgen, dit kost €49,50. Deze cursus duurt 4 lessen waarin je zelfstandig leert te klimmen.

Klimtarieven

Voor entree betaal je het reguliere tarief van de Klimmuur.

Je kan ook via de RSAC een 10-strippenkaart aanschaffen voor € 102,50. Deze strippenkaart is zowel geldig bij de Klimmuur Rotterdam als Beest Boulders. Bij de Klimmuur is de strippenkaart alleen geldig tijdens daluren en de maandagavond. Met de strippenkaart krijg je 10% korting in de winkel en de horeca van de Klimmuur Rotterdam en Beest Boulders Rotterdam.

Als je vaker dan 6x per maand gaat klimmen en boulderen kun je een abonnement nemen bij de Klimmuur voor €60,- per maand. Dit abonnement is geldig bij alle vestigingen van de Klimmuur en Beest Boulders. Met dit abonnement krijg je 10% korting in de winkel en de horeca van alle vestigingen van de Klimuur en Beest Boulders.

Boulderen bij Beest Boulders Rotterdam

Onze vaste boulderlocatie is Beest Boulders Rotterdam, daar boulderen we elke donderdagavond vanaf 19:30. Iedereen is welkom om een keertje met ons te komen boulderen! Ervaring is niet nodig!

Wat is boulderen?
Boulderen is klimmen op lagere hoogte, met valmatten voor de veiligheid in plaats van touwen. Het boulderen is vaak een grote puzzel, waarbij je soms met een acrobatische beweging de top kan bereiken. Hoewel het mogelijk is om in je eentje te gaan boulderen, is het erg leuk om met een groep aan een probleem te puzzelen.

Laagdrempelig
In tegenstelling tot het klimmen in de hal, is er voor het boulderen geen cursus nodig. Het enige wat je nodig hebt is kleding waarin je comfortabel kan bewegen en je kan zo de hal in. Klimschoentjes zijn te huur bij de boulderhal, maar op den duur is het aan te raden zelf schoentjes aan te schaffen.

Bouldertarieven

Voor entree betaal je het reguliere tarief van Beest Boulders.

Als je vaker dan 5x per maand gaat boulderen kun je ook een abonnement nemen bij Beest Boulders voor €50,- per maand. Deze is geldig bij alle vestigingen van Beest Boulders en je krijgt 10% korting in de winkel en de horeca van Beest Boulders vestigingen.

Als je vaker dan 6x per week gaat klimmen en boulderen kun je een abonnement nemen bij de Klimmuur voor €60,- per maand. Dit abonnement is geldig bij alle vestigingen van de Klimmuur en Beest Boulders. Met dit abonnement krijg je 10% korting in de winkel en de horeca van alle vestigingen van de Klimuur en Beest Boulders.

IMG_20220124_223909
f8a433e9-a780-48bf-afff-a0311f8d2287