Super leuk dat je geïnteresseerd bent in de RSAC! Wij delen graag onze liefde voor het klimmen, alpineren en alle andere delen van de bergsport. Kijk vooral even op de rest van de website om meer te weten te komen over onze vereniging. Als je nog andere vragen hebt stuur dan vooral een mailtje naar secretaris@rsac.alpenclub.nl, of kom een keer met ons boulderen bij Monk!

We Boulderen elke donderdag om 19:15 bij Beest Rotterdam. Op maandagen zijn we om 19:15 te vinden bij klimmuur Rotterdam.

Leden van de RSAC moeten in bezit zijn van een Erasmus Sportpas. Mocht je deze nog niet hebben, dan kunnen wij hem voor je aanschaffen. Dit resulteert in de volgende lidmaatschapskosten:

• Studenten met een Erasmus Sportpas: €30
  • Studenten zonder Erasmus Sportpas: €60

Met deze sportpas is het mogelijk om gebruik te maken van de partnerdeals van Erasmus Sport. Je kan bijvoorbeeld 2 keer gratis bij Monk en Beest boulderen. Met de sportpas kan je echter niet gebruik maken van de Erasmus sport faciliteiten, zoals de fitness en de tennisbanen. Mocht je hier wel gebruik van maken, dan moet je zelf een sportpas aanschaffen. Je kan de prijzen hier bekijken.

Voor RSAC activiteiten zullen de kosten los worden verrekend.