Beginner klimcursus

De eerste stap in de klimcarrière van elke RSAC'er begint bij een eerste klimcursus: de toprope cursus! In deze cursus leer je hoe je veilig kan klimmen en kan zekeren in de klimhal. Tijdens de lessen leer je onder andere de juiste zekertechniek, het omgaan met verschillende zekerapparaten en het opvangen van een val. Na de cursus mag je zelfstandig klimmen in de klimhal.

Praktisch:

1. De cursus wordt momenteel gefaciliteerd door de klimmuur. We hopen later dit jaar ook exclusieve RSAC cursussen aan te bieden, dit verschijnt op de site zodra dit mogelijk is.
  2. De cursus kost €62,50 voor RSAC leden.
  3. Na de cursus mag je een maand lang gratis klimmen bij de klimmuur

Wanneer mag ik meedoen?
Iedereen mag meedoen met de cursus! Sterker nog, we raden je ten zeerste aan om de cursus te volgen, aangezien je anders niet zelfstandig mag klimmen. Het is verplicht om alle 4 avonden aanwezig te zijn.

Hoe geef ik me op?
Het opgeven voor een cursus is mogelijk via deze link. Let op, de cursussen van de klimmuur zitten snel vol. Geef je dus snel op, als je verzekerd wilt zijn van een plek.

klimafbeelding
klimmuur studentenklimvereniging studenten klimmen klimmen Rotterdam boulderen studentenboulderen
Foto-jordy