Sponsors

De RSAC is (nog) een kleine jonge vereniging en de klimsport is een dure sport als je het veilig wilt beoefenen. Daarom zijn wij ontzettend dankbaar voor donaties en sponsoring. Op deze pagina vind je onze sponsors en mogelijkheden om de RSAC zelf te helpen, zelfs zonder geld uit te geven!

SponsorKliks

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan RSAC, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en RSAC ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar RSAC. En nogmaals, het kost je niets extra!

Scoor voor je Club

Scoor voor je Club met Dappre is een unieke manier om het hele jaar automatisch Euro’s te sparen voor onze club én voor jezelf: bijvoorbeeld voor je contributie, cadeaukaarten van deelnemende ondernemers en nog veel meer.

Sparen doe je heel simpel door aankopen te doen bij Scoor voor je Club ondernemers. Ondernemers beslissen zelf met welk bedrag of percentage van jouw besteding je bij hen kunt sparen. Er doen al honderden ondernemers mee!

Donaties

Natuurlijk kun je ook geld of materiaal aan de RSAC doneren. Vooral materiaal is hard nodig, omdat we nog geen tijd hebben gehad om ons materiaal op te bouwen. We accepteren zowel hard klimmateriaal (setjes, karabiners, ijsbijlen, stijgijzers, ...), zacht klimmateriaal (touw, bivakzakken, ...), en kampeermateriaal (tenten, gaspit, tarp, ...). Het kan zijn dat als het materiaal niet meer geschikt is om voor het originele doel gebruikt te worden, dat we het hergebruiken op een andere manier. Oud touw knippen we bijvoorbeeld in stukken van een paar meter, zodat onze cursisten thuis kunnen oefenen met knopen of een standplaats bouwen.

Als je materiaal wilt doneren dan kan je contact opnemen met de klim commissaris via klim.commissaris@rsac.alpenclub.nl.

Als je geld wilt doneren dan kan je contact opnemen met de penningmeester via penningmeester@rsac.alpenclub.nl. Geld kun je doneren met een specifieke bestemming (bijvoorbeeld alleen voor alpine materiaal).

Bedankt!

De RSAC wil de volgende bedrijven, stichtingen en individuen ontzettend bedanken voor hun donaties:

• Erasmus Sport steunt de RSAC sinds de oprichting. In het bijzonder hebben zij de oprichtingskosten voor hun rekening genomen, en hebben ons geholpen met het kopen van ons eerste materiaal.
  • Rotterdam Sportsupport heeft materiaal en opleidingen van onze instructeurs gesubsidieerd.
  • Het Ottenfonds heeft veiligheidsmateriaal voor alpineren gesubsidieerd.
  • Monte Cervino heeft oud touw gedoneerd.